Over ons

Ons kantoor is ervaren en professioneel maar kleinschalig van opzet. De kleinschaligheid stelt ons bij uitstek in staat onze cliënten te leren kennen. Daarnaast kunnen wij snel anticiperen op vragen en hierop flexibel reageren. Geen “9 tot 5″ mentaliteit, maar er zijn als u ons nodig heeft. Hierdoor kunnen wij onze dienst- en serviceverlening naadloos afstemmen op de wensen en eisen van onze relaties. De voordelen van ons administratiekantoor:

* Uw organisatie krijgt alle aandacht die het verdiend, omdat u als cliënt belangrijk voor ons bent. Wij zijn zeer betrokken bij u en uw bedrijf

* U heeft altijd te maken met een vast aanspreekpunt die alle “ins en outs” van uw organisatie kent of leert kennen.

* U heeft de zekerheid dat de “teller” niet direct gaat lopen als u een vraag wilt stellen

* Ons kantoor hecht aan betrouwbaarheid en dat willen we ook uitdragen.

* Wij zijn ook actief in het relatiebeheer m.a.w. als een bedrijf een ander bedrijf zoekt met specifieke kennis of vakmanschap kunnen wij deze beide met elkaar in contact brengen.

* Tot slot zijn de exploitatiekosten relatief laag, hier profiteert u van middels zeer scherpe tarieven.

Subscribe to RSS feed